søndag 23. mai 2010

Se lyst på livet.


LAMPER!!!

Vi flytta inn i ny leilighet for et år siden, altså rett før sommeren. Det var dårlig med lamper her, og siden vi hadde en lys tid foran oss, ventet vi med å kjøpe lamper. Vi ventet, og ventet. Og kom oss gjennom en hel høst og vinter uten veldig mye lys. (Vi har jo lamper her, altså, bare ikke nok eller akkurat de vi (les: jeg) ønsker oss.) Derfor kikker jeg etter noen nye nå. Men fryktelig vanskelig er det, for det er så mange fine! Bare se!

The Great JJ


Disse finner man hos bl.a. Pur norsk. Stålampen passer nok ikke helt inn i vår lille leilighet, men fin var den jo!


Mhy. Kjempefin og i flere farger. Perfekt over kjøkkenbordet.


Rie Elise Larsen. Sukk. Kjempefine kuler/pendler. De fins også i grønn og blå.  Liker godt de gule og de svarte. Har lyst på et par av disse, gjerne hengende sammen. Men hvilken farge?

Også er det de fantastiske papirskjermene og bordlampene derfra. Kan se for meg en sånn på et nattbord eller to.


Også klikket jeg meg fram til svenske Belid. Her var det mange fine! Flere rød skilte seg ut.
Så var det prisen da. Men det er lov å drømme. Og kanskje jeg heller bør lage mine egne varianter med billige lamper og litt spraylakk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar