fredag 7. mai 2010

17. maikjole


Hjemme, siste sykedag (håper jeg...), Sex og singelliv på dvd (filmen, jepp, syns dette var en passende anledning til å se en sånn film. Den står til forventningene :)) og litt tid ved symaskinen. Jeg har sydd 17. maikjole til Johanne! Syns den ble veldig søt. Dessverre er den i størrelse tre år. Jaja, 17. mai om to år, Johanne...!

Matchende knapper, selvfølgelig!

Men jeg lurer på om den er litt stor? Jeg har tatt utgangspunkt i mønster fra Stoff og stil. Da jeg var gravid, sydde jeg et par sparkebukser til lille jenta i magen, også etter mønster fra Stoff og stil. De ble altfor vide til en jente litt under middels stor. Lurer på om denne også er for vid. Jeg har en niese i riktig størrelse på Tjøme, kanskje jeg skal ta den med og spørre om hun vil prøve den? 

Nå fikk jeg lyst til å vise fram sparkebuksene jeg sydde og. Jeg skal prøve å finne dem fram og ta bilder etterhvert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar