tirsdag 9. mars 2010

Gaver - når noe skal feires eller nårsomhelst ellers?

Herr Boble og jeg har igrunn aldri vært flinke til å gi hverandre gaver. Verken julegaver, bursdagsgaver eller sånn plutselig-gaver. (Nå skal det sies at jeg faktisk fikk julegave i fjor - et fotbad fra Clas Ohlson som vi ikke anbefaler noen andre å skaffe seg. Det er av den litt fancy typen med bobler og vibrering og greier. Det ble brukt en gang, så kjøpte vi oss heller en vanlig balje jeg kan plaske med bena i ...)

Så, februar: en mnd full av anledninger til å gi gaver. Valentines (det bryr vi oss lite om, gitt), morsdag og min bursdag. Det kom ingenting, som normalt. Da merket hu mor at det hadde jo vært koselig med litt oppmerksomhet, i det minste. Min første morsdag og greier! Litt syting og noen tårer gjør susen! Først kom mannen hjem med fine tulipaner på bursdagen, og i går kom han hjem med roser som fikk plass i mormors gamle kaffekanne. Rosene har helt lik farge som kanna, så jeg syns de ble kjempefine oppi der. Og mor er glad og fornøyd :) Fine mannen min!

4 kommentarer:

  1. Hei :O)
    Så fin blogg du har. Du får titte innom min også ;-p Visste ikke at du var så kreativ, så mye fint du har lagd :O)
    Klem Linn-Beate og Lilly

    SvarSlett
  2. Kjempefin og kul kaffekanne! Rosene passer perfekt. Tulipanene var også nydelige. Godt jobba, mannen ;o)

    Jeg måtte forresten le litt av fotbadhistorien. Kjenner meg nemlig igjen der. Min søster og jeg ga et sånt til mamma for mange år siden. Det ble vel brukt sånn omtrent èn gang det også. Den gamle plastbalja, derimot... Rema 1000 har vel rett, det enkle er ofte det beste!

    Ha en fin dag!
    Klem, Hanna.

    SvarSlett
  3. Takk vennen!
    Hyggelig at du likte blomstene (og koppen du fikk i gave i forrige uke ;)

    SvarSlett
  4. Alltid kjekt med gaver, uansett! Kjempefin kaffekanne fra mormor:)

    SvarSlett