torsdag 18. februar 2010

All down...

Man kan alltid diskutere om det er lurt å få barn når man er ung (sånn tidlig i 20-åra) eller vente til man blir kanskje 30. Eller eldre. Jeg har de siste dagene forstått hvorfor man bør starte tidlig. Nå har hele familien her hatt omgangssyke for tredje gang i år. Jeg mener å huske at for 8-10 år siden, kom jeg meg nokså kjapt etter en sånn runde. Nå, derimot! Vi hangler og tasser rundt her på fjerde dagen, og en sliten og grinete Johanne gjør alt enda festligere. Så, det med at en ung kropp takler bedre å få barn: jeg trodde det gjaldt fødselen. Nå vet jeg bedre.

Men Johanne er verdens fineste lille jente likevel :)













Og jeg har såvidt klart å sette igang med et nytt strikkeprosjekt. Det er jo kjekt! Bilde av ferdigstrikket kjole kommer om en halvt års tid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar