torsdag 26. august 2010

Fly til månen

Tenk å kunne fly til månen. I drømme kan man det. Det synger jeg til Johanne i en av de fineste vuggesangene.

Å leve i en boble betyr vel ofte at man ikke helt henger med i alt som skjer i resten av verden. Det er ganske deilig å kunne fjerne seg fra alt iblant, men kanskje ikke alltid. Jeg lever ikke i en boble lenger sånn som jeg gjorde en periode. Men det hender fortsatt at jeg drømmer om å forsvinne fra alt og fly til månen.

Altså, det jeg skal fram til er at jeg skal skifte navn på denne bloggen. Bobla kan nok komme igjen, men også forsvinne igjen. Drømmen om å fly til månen tror jeg alltid vil være der.

 

Bilde av Marianne Gudem som jeg har vist et par bilder av tidligere. Syns det passet bra idag.

Bloggtittel er altså ny straks, og det betyr at også adressen blir annerledes snart. 
God kveld til alle fine folk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar