lørdag 3. juli 2010

Alenekveld

Mannen ser fotball med kompiser, den liille jenta sover. Mine venner i kveld er symaskin og tv. Og Tour de France har begynt. Det er fint! For to år siden lå jeg på sofaen hele sommeren. Ikke på grunn av touren, men den var en god hjelp når den daglige kvalmen ikke ga seg før langt utpå dagen. I fjor var sykling (på tv, ja... syklet ikke selv) god avkobling for en sliten gjeng med ny leilighet og en jente på tre-fire mnd. I år kan ikke foreldrene bestemme like mye over hva jenta skal gjøre til enhver tid, derfor benyttes store deler av dagen i sandkassa. Og det går jo ut over touren. Blir mye kveldsreprisesendinger denne sommeren. (Det er fint å være i sandkassa med Johanne, altså. Ikke tro at et sykkelløp nedi Frankrike er viktigere. Bare så det er klart, lissom :))


Stemningsrapport fra kvelden.


Ja, jeg har forresten også lest rom123. Og der fant jeg som alltid linker til noen fine nettsider.



Disse to bildene har jeg lånt herfra. Massevis av søte grafiske trykk som man kan skreddersy selv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar